Město Milovice
Oficiální stránka
Existuje hned několik způsobů jak podat výše zmíněné dokumenty.
· zaslat je prostřednictvím České pošty, a. s. na adresu Městského úřadu
· v případě, že má občan/podnikatelský subjekt zřízenou datovou schránku, může ji využít a zaslat dokument do datové schránky
· dále je možné učinit podání osobním předání a to v otevírací době Podatelny:
Pondělí: 7:00 - 11:30 12:00 - 18:00
Úterý: 7:00 - 11:30 12:00 - 14:30
Středa: 7:00 - 11:30 12:00 - 18:00
Čtvrtek: 7:00 - 11:30 12:00 - 14:30
Pátek: 7:00 - 12:00
· telefonicky
· ústně na žádost občana
Oficiálním emailem k podání žádostí, stížností či podnětu je podatelna@mesto-milovice.cz, hlavní přepojovací ústřednou, v případě, že si občan neví rady jakému pracovníkovi zavolat, je 325 517 111, oficiální datová schránka 6ahbcq7.
Dále je samozřejmě možné podat dokumenty, i prostřednictvím emailů zaměstnanců, kdy je pracovník MěÚ povinen takové podání předat příslušné osobě k vyřízení.
Upozorňujeme občany, že z žádosti musí být patrno, kdo jej činí, které věci se týká a co se navrhuje, některá podání vyžadují vyplnění formalizované žádosti a že pokud občan požaduje oficiální vyjádření, je nutné, aby jeho podání obsahovalo: Jméno, příjmení a trvalé bydliště (dle § 37, zák. 500/2004 Sb. Správní řád). Příslušný referent se poté k žádosti vyjádří ve lhůtě stanovené pro příslušné řízení.